Op 20 juni geven wij een concert op het Raadhuisplein in Hoogkarspel.
Komt u ook kijken tussen 14.00 en 15.15?
We hebben er zin in om het seizoen op deze manier af te sluiten.
Tot zo!
Op 20 juni geven wij een concert op het Raadhuisplein in Hoogkarspel.
Komt u ook kijken tussen 14.00 en 15.15?
We hebben er zin in om het seizoen op deze manier af te sluiten.
Tot zo!